مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-16اجتماعي

راهکارهای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب خوانی ارائه شد


هشتادوهشتمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با موضوع «کودکان و نوجوانان امروز و چالش های کتاب خوانی» همزمان با روز کتابدار راهکارهایی برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی ارائه شد.

- هشتادوهشتمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با موضوع کودکان و نوجوانان امروز و چالش های کتاب خوانی همزمان با روز کتابدار راهکارهایی برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتابخوانی ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هشتادوهشتمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با موضوع کودکان و نوجوانان امروز و چالش های کتاب خوانی همزمان با روز کتابدار برگزار شد.

در این نشست فاطمه مرتضایی فرد استاد کتابداری و از اعضای شورای کتاب کودک گفت: عادت به مطالعه باید قبل از خواندن شکل بگیرد.

یعنی حتی خواندن برای جنین هم مؤثر است، البته اگر بعد از به دنیا آمدن توسط خانواده برایش عادت نشود اثری نخواهد داشت.

وی افزود: کانون پرورش فکری تنها نهادی است که کتابخانه کودک دارد و سایر نهادها کتابخانه عمومی دارند اما کتابخانه کانون مختص کودکان است و باید از این فرصت استفاده کرد.

مرتضایی فرد به اهمیت نقش کتابدارها و توجه به این موضوع تأکید کرد و ادامه داد: حضور کتابدارها در کتاب خانه ها به استفاده بهتر بچه ها از کتاب ها کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب خوانی ارائه شد

راهکارهای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب خوانی ارائه شد