مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:302022-11-16ورزشي

سجادی: رشد صد درصدی مدال آوری بانوان را در دولت سیزدهم داشتیم


وزیر ورزش در مراسم تجلیل از بانوان مدال آور که با حضور رییس جمهور برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش زنان گفت که در دولت سیزدهم مدال آوری بانوان رشد صد درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم آیین تجلیل از بانوان مدال آور ورزش ایران اسلامی با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمه ور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

این مراسم با خوش آمدگویی کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان آغاز شد، پیش از سخنان رییس جمهور، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گزارشی از حضور بانوان ورزشکار ایرانی در میادین و رویدادهای ورزشی، تعداد مدال های کسب شده در دولت سیزدهم، بانوان مربی و ورزشکار لژیونر و داور و همچنین سهمیه های کسب شده در مسابقات و میادین جهانی ارائه کرد.

در ادامه این آیین مهدیس مینایی پور و الناز دارابیان نیز به نمایندگی از بانوان ورزشکار و مدال آور، دغدغه ها و مشکلات پیش روی جامعه ورزشی بانوان را تشریح کردند.

رییس جمهوری نیز در این مراسم ضمن قدردانی از بانوان مدال آور، حضور ورزشکاران بانوی کشور در رویدادهای مهم بین المللی را بسیار مهم دانست و بیان کرد.

همچنین با حضور رییس جمهور از بانوان افتخارآفرین و مدال آور در رشته های شمشیربازی، هندبال، تکواندو، قایقرانی، دو و میدانی، تیرانداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: رشد صد درصدی مدال آوری بانوان را در دولت سیزدهم داشتیم

سجادی: رشد صد درصدی مدال آوری بانوان را در دولت سیزدهم داشتیم