مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-16اقتصادي

خودروهای پرتیراژ به زودی در بورس عرضه می شوند


مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: بعد از عرضه خودروی پژو 207 بقیه خودروهای پرتیراژ مانند 206، سمند و پارس هم در بورس کالا عرضه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، امیرمهدی صبایی امروز در نشست خبری سازمان بورس در مورد مقابله با کسانی که در شبکه های مجازی اقدام به سیگنال فروشی برای بازار سرمایه می کنند، گفت: دیده بان بازار از سال 98 به این سو تشکیل شده و در 4 حوزه در زمینه تخلف ناشران، نهادهای مالی، بازار، و فضای مجازی گزارش گیری می کند، ناهنجاری ها را بررسی می کند و اخیراً سامانه ای برای رصد خودکار فضای مجازی ایجاد شده که هر تخلفی روی دهد، ابتدا تذکر می دهند و اگر ادامه داشت، فرد را برای ادای توضیحات احضار می کنند و اگر تخلف محرز شد، از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت بازارگردانها گفت: هر گونه خرید و فروش سهام توسط بازارگردان به معنای تخلف نیست، بلکه خط مشی بازارگردان ها بررسی می شود.

اگر در روزهای خاص به سمت فروش بروند، رصد می شوند.

به گفته وی؛ شاخص بورس بعد از بسته 10 بندی سازمان رو به رشد نهاد و از 1.

3 میلیون واحد به 1.

4 میلیون واحد رسیده است.

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس در مورد توقف قرارداد آتی سکه گفت: به خاطر شرایط زمانی تصمیم بر این گرفته شد که فعلا قراردادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای پرتیراژ به زودی در بورس عرضه می شوند

خودروهای پرتیراژ به زودی در بورس عرضه می شوند