مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-16سياسي

راه پیشرفت پایدار را شرکت های دانش بنیان کوتاه و هموارتر می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین رییسی نماینده مردم جاسک و میناب از کوتاه شدن مسیر پیشرفت به کمک شرکت های دانش بنیان و خلاق گفت و ادامه داد: - یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نقش فعالان زیست بوم نوآوری در کشور را یک مسیر میانبر برای توسعه متوازن و پایدار کشور توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین رییسی نماینده مردم جاسک و میناب از کوتاه شدن مسیر پیشرفت به کمک شرکت های دانش بنیان و خلاق گفت و ادامه داد: قطعاً اگر در کشور بخواهیم توسعه متوازن و البته پایدار داشته باشیم، راهی وجود ندارد غیر از آنکه بر زیست بوم فناری، خلاقیت، دانش و نوآوری تکیه کنیم.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب به نیکی گفته اند؛ با توجه به رشد سریع علم و دانش در دنیا ما برای همگام سازی کشور با این حرکت سریع چاره ای نداریم جز آنکه به تعبیر ایشان راه میانبر را جستجو کنیم.

در واقع شاید حرکت در این مسیر طولانی و پرفراز و نشیب برای ما امکان پذیر نباشد و راه میانبر که خردمندانه تر است، استفاده از ظرفیت های عظیم جوانان خلاق و شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور استاین عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشریح بیشتر الزمات توسعه شرکت های خلاق و دانش بنیان در کشور، افزود: در واقع از جمله مهمترین مولفه های قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه پیشرفت پایدار را شرکت های دانش بنیان کوتاه و هموارتر می کنند

راه پیشرفت پایدار را شرکت های دانش بنیان کوتاه و هموارتر می کنند