مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-16بين الملل

کرملین: لهستان باید محتاطانه تر درباره حادثه موشکی صحبت کند


سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه واشنگتن درخصوص برخورد موشک به جنوب لهستان، حرفه ای تر از اروپایی ها رفتار کرد، گفت بهتر است ورشو درباره بقایای موشک اس-300 پیدا شده در محل حادثه صحبت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری اظهارات تعدادی از دیگر کشورها [ی اروپایی] بود .

سخنگوی کرملین اضافه کرد: ما امیدواریم شاهد واکنش احساسی به حملات تروریستی علیه خطوط انتقال گاز نورد استریم 2 نیز دقیقا مانند واکنش ها به حادثه موشکی لهستان باشیم.

اما واکنش تعدادی از کشورها به این حادثه نشان داد که نیازی به تعجیل در بیان صحبت هایی که اوضاع را متشنج می کند، وجود ندارد .

پسکوف با هشدار به مقامات لهستانی درباره اتهام زنی به روسیه، گفت: بهتر است لهستان همین الان درباره بقایای موشک سامانه پدافندی اس-300 که در محل حادثه پیدا شده صحبت کند.

ورشو باید محتاط تر و حرفه ای تر در مورد موضوعات خطرناک صحبت کند .

عصر چهارشنبه بود که رسانه های لهستانی ادعا کردند موشک شلیک شده توسط روسیه به روستایی در جنوب این کشور برخورد کرده و بر اثر آن دو نفر جان خود را از دست دادند.

با این حال  ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو نیز امروز با بیان اینکه موشکی که به لهستان برخورد قریب به یقین از پدافند هوایی اوکراین شلیک شده، اما گفت که باید من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: لهستان باید محتاطانه تر درباره حادثه موشکی صحبت کند

کرملین: لهستان باید محتاطانه تر درباره حادثه موشکی صحبت کند