مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-16اجتماعي

یک ریال از عوارض آلایندگی به محیط زیست داده نمی شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: یک ریال از عوارض آلایندگی به محیط زیست داده نمی شود، درحالی که اسم این عوارض، عوارض آلایندگی محیط زیست است.

- احمدرضا لاهیجان زاده امروز (چهارشنبه، 25 آبان ماه) در مراسم افتتاح 11 خانه محیط زیست در استان اصفهان، اظهار کرد: ما کماکان معتقدیم مردمی شدن محیط زیست باعث حفظ محیط زیست خواهد و اگر حفاظت را از دل مردم دنبال کنیم بسیار موفق تر خواهیم بود.

این تجربه ای که فرهنگ سازی درست می تواند بسیار مؤثر باشد در کشور خودمان و کشورهای دیگر به دست آمده و ثابت شده است.

وی با بیان اینکه یک ریال از عوارض آلایندگی به محیط زیست داده نمی شود، گفت: اسم این عوارض، عوارض آلایندگی محیط زیست است و این عوارض یک درصد فروش هر صنعت آلوده کننده است که به وزارت کشور و سپس به شهرداری ها داده می شود، اما در نهایت شهرداری ها به محیط زیست نمی دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه نزدیک به 10 سال که محیط زیست دنبال اصلاح این رویه است، افزود: اصلاح این رویه نیازمند تصویب مجلس است، اما در مجلس رأی نمی آورد که علتش مشخص است و قابل مطرح شدن نیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: بر اساس آخرین اصلاحیه ای که انجام شد، شهرداری ها باید 50 درصد این هزینه را با نظر محیط زیست هزینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ریال از عوارض آلایندگی به محیط زیست داده نمی شود

یک ریال از عوارض آلایندگی به محیط زیست داده نمی شود