مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-16اقتصادي

950 پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در تعزیرات خلخال تشکیل شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: 950 پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در طول 8 ماه امسال در اداره تعزیرات حکومتی خلخال تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحیمی آذر بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندار خلخال با اشاره به تداوم گشت های مشترک بازرسی از بازار اظهار کرد: 950 پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در طول 8 ماه امسال در اداره تعزیرات حکومتی خلخال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده های تشکیل شده در سال جاری با تلاش و پیگیری مدیر و کارکنان شعبه خلخال کاهش یافته است، گفت: سطح بازرسی، نظارت و تشکیل پرونده مربوط به تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و قاچاق کالا نیز در این شهرستان در 8 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند صعودی داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: زمان رسیدگی و صدور حکم برای پرونده های تخلفات فروش کالا و خدمات 5 روز و همچنین زمان رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و فروش کالای خارج از شبکه توزیع 19 روز است.

رحیمی آذر از انجام 3 هزار و 250 مورد گشت، نظارت و بارسی از سطح واحدهای صنفی استان اردبیل در طول 8 ماه امسال خبر داد و بیان کرد: نزدیک به دو هزار پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در اردبیل تشکیل شد و متخلفین اقتصادی نزدیک بر یک هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

950 پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در تعزیرات خلخال تشکیل شد

950 پرونده تخلفات صنفی و قاچاق کالا در تعزیرات خلخال تشکیل شد