مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-16سياسي

دشمنی ها علیه دانشگاه طبیعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در این استان امروز 25 آبان ماه در دیدار با اعضای اتحادیه دانشگاه های آزاد شرق کشور رؤسای دانشگاه آزاد کرمان، - امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در این استان گفت: دانشگاه مرکز تولید اندیشه و فکر است و حساس ترین ماموریت را دارد و دشمنی ها علیه دانشگاه طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در این استان امروز 25 آبان ماه در دیدار با اعضای اتحادیه دانشگاه های آزاد شرق کشور رؤسای دانشگاه آزاد کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی، اظهار کرد: امیرالمؤمنین علیه السلام در حدیثی فرمودند دل را فکر مدیریت می کند و حواس را دل ها مدیریت می کنند و این دو مسئله خیلی مهم است که در حوادث اخیر کشور خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه ها با فکر و اندیشه سر و کار دارند، افزود: عملیات و اجرا، دست اندیشه و فکر است و دشمن می خواهد اندیشه و فکر ها را در اختیار بگیرد که وقتی موفق شود، عملیات در اختیار آنهاست.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: دانشگاه مرکز تولید اندیشه و فکر است و حساس ترین ماموریت را دارد و دشمنی ها علیه دانشگاه طبیعی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی ها علیه دانشگاه طبیعی است

دشمنی ها علیه دانشگاه طبیعی است