مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-16اجتماعي

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای لرستان


با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا بعدازظهر پنجشنبه هواشناسی برای لرستان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در پی ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان اداره کل هواشناسی استان با صدور هشداری از احتمال آبگرفتگی معابر، اختلال در تردد و ریزش کوه خبر داد.

در  پیام هشدار سطح نارنجی هواشناسی آمده است؛ با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا بعدازظهر پنجشنبه شاهد بارش در سطح استان هستیم.

در این مدت بارش باران همراه با رعدوبرق در مناطق مستعد تگرگ، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در ادامه این پیام هشدار آمده است؛ جاری شدن روان آب، آب گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، سیلاب در مناطق مستعد، صاعقه، اختلال در تردد جاده ای، ریزش و احتمال رانش کوه، خسارت به سازه های موقت، تاخیر و احتمال لغو پرواز و آسیب به صنعت کشاورزی از مخاطرات سامانه اخیر است.

از مردم خواسته شده است در این مدت ضمن پرهیز از تردد و اسکان در حاشیه مسیل ها، از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ رو، بازگشایی دهانه پل ها و آب روها اجتناب کرده و احتیاط در سفرهای برون شهری، بررسی استحکام سازه های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها را مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای لرستان

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای لرستان