مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-16سياسي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم آبان ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و پنجم آبان ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز هیات دولت بار دیگر بر ضرورت حفظ امنیت به عنوان بستر تداوم همه فعالیت های جامعه تاکید کرد و گفت: شنیدن و ترتیب اثر دادن به خواسته های قانونی وظیفه همه ماست، اما همه ما به همین اندازه در زمینه حفاظت از امنیت و آرامش جامعه مسئولیم.

همچنین مشروح گفت وگوهای حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت،معدن و تجارت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، احمد وحیدی وزیر کشور، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، علیرضا زاکانی شهردار تهران با خبرنگاران را هم می توانید در لینک های زیر بخوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟