مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-16سياسي

اجرای 110 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران/ یادبود شهدای رسانه


فرمانده سپاه کربلا با بیان این که بسیج قدرت نرم نظام اسلامی به شمار می رود، گفت: 110 هزار ویژه برنامه در قالب 57 عنوان هفته بسیج در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره ضرورت ساماندهی و بهره گیری از ظرفیت بسیج و تاکید مکرر معظم له افزود: بسیج قدرت نرم نظام اسلامی به شمار می رود و دشمنان انقلاب نیز از اهمیت، وجود و کارایی بسیج واقف و بیمناک هستند.

وی ادامه داد: بسیج در همه حوزه ها از جمله علمی، فرهنگ، سیاست، دیپلماسی، امنیت و غیره نقش آفرین است و بسیج را با تفکر بسیجی که برگرفته از اندیشه های والای امامین انقلاب اسلامی می شناسیم.

سردار مسلمی با اشاره به راه اندازی و فعالیت اقشار مختلف بسیج در جامعه گفت: امروز بسیج در عرصه های مختلف از جمله دانش آموزی براساس جایگاه این قشر به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی نقش آفرینی می کند.

فرمانده سپاه کربلا انعطاف پذیری و شادابی بسیج را ناشی از گستردگی این شجره طیبه دانست و گفت: امروز به واسطه قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران از گذرگاه های سخت زیادی عبور کرده است و بسیج تلاش کرده تا به اقتضای فتنه خود را برای مقابله آماده کند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، تجلیل از دلدادگان نظام و ولایت و مردم را هدف اصلی این هفته بسیار کرد و گفت: باید از مردم که در صحنه های مختلف به میدان دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 110 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران/ یادبود شهدای رسانه

اجرای 110 هزار برنامه هفته بسیج در مازندران/ یادبود شهدای رسانه