مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:062022-11-16اقتصادي

معافیت های تعرفه ای حاکم بر اوراسیا به سختی برای تجار قابل استفاده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، همایش تجاری ایران و به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز شد.

هم زمان با سفر هیأت تجاری 120 نفره روسی که به میزبانی اتاق ایران انجام می شود، همایش تجاری ایران و روسیه برگزار خواهد شد.

تجار و فعالین اقتصادی روسی حاضر در این هیأت که به سرپرستی سرگی کاترین، رییس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه و به دعوت اتاق ایران به تهران آمده اند و در کنار 600 تاجر و بازرگان ایرانی در همایش تجاری ایران - روسیه شرکت خواهند کرد.

مقامات دولتی و فعالین تجاری و اقتصادی دو کشور از جمله غلامحسین شافعی رییس اتاق ایران، الکسی ددوف سفیر روسیه در ایران، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه، سرگی کاترین رییس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه، رضایی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه، ژیگانشین رییس نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران، قربانی مشاور رییس سازمان راهداری ایران در امور راهبردی و آموزش، وادیم چوباروف نایب رییس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه، کاخکی مدیرکل دفتر همکاری های بین المللی گمرک، ولادیمیر پادالکو نایب رییس اتاق بازرگانی و صنعت روسیه، هادی تیزهوش تابان رییس اتاق مشترک ایران و روسیه و الکسی والکین مدیرعامل اکسپوسنتر روسیه، در این همایش سخنرانی خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت های تعرفه ای حاکم بر اوراسیا به سختی برای تجار قابل استفاده است

معافیت های تعرفه ای حاکم بر اوراسیا به سختی برای تجار قابل استفاده است