مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-16سياسي

تعداد کاربران مهمترین اپ های داخلی/ گوگل جنگ خود را با این پلتفرم آغاز کرده!


معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور از استفاده کاربران میلیونی در پیام رسان های داخلی خبر داد.

- تعداد کاربران مهمترین اپ های داخلی/ گوگل جنگ خود را با این پلتفرم آغاز کرده! ایسنا/سمنان معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور از استفاده کاربران میلیونی در پیام رسان های داخلی خبر داد.

دکتر قاسم خالدی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور 25 آبان ماه در نخستین جلسه شورای مجازی استان سمنان با اشاره به لزوم تشکیل این شورا در استانها اظهار کرد: همیت تشکیل شورای فضای مجازی استانها بر هیچکس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: امروز، فضای مجازی، همه شئونات زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده و از یک بازیگر فعال به یک بازیگر اصلی ، تبدیل شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور با بیان اینکه توسعه ساختار و تغییر دیدگاه به فضای مجازی ، امری لازم و ضروری است افزود: نگاه پیشرو و آینده نگر مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی ، نشان از اهتمام و جدیت ایشان به این مقوله است.

وی تصریح کرد: نخستین شورایی که پس از انتصاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب، تشکیل شد، قرارگاه فضای مجازی بود که در حال حاضر به عنوان مرکز ملی فضای مجازی در حال فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کاربران مهمترین اپ های داخلی/ گوگل جنگ خود را با این پلتفرم آغاز کرده!

تعداد کاربران مهمترین اپ های داخلی/ گوگل جنگ خود را با این پلتفرم آغاز کرده!