مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-16سياسي

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد


با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری و گروه های اندیشه ورز و تعدادی از بسیجیان اجلاس مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری و گروه های اندیشه ورز و تعدادی از بسیجیان اجلاس مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری 25 آبان ماه در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: گروه های اندیشه ورز استان شامل نخبگانی هستند که دارای طرح ها و برنامه های متعددی بوده، به طوری که بیش از 56 طرح از مجامع هیات های مختلف به گروه اندیشه ورزی واصل شد که حدود 14 طرح پذیرفته و سه طرح که توسط اندیشه ورزان طراحی شده بود در حال اجراست.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بحث جهاد تبیین از موضوعات مهم و مطالبه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: طرح جهاد تبیین در شورای فرهنگ عمومی استان تصویب و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد، همچنین طرح مقابله با خودکشی در استان و طرح سبک زندگی اسلامی به عنوان پایلوت در شهرستان بروجن از جمله شهرک الهیه بروجن در حال اجراست و لازم است با پشتیبانی اجرایی طرح ها به سند تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد