مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-16ورزشي

سجادی: رشد 100درصدی مدال آوری بانوان را در دولت سیزدهم داشتیم


از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون یک میلیون و 139 هزار ورزشکار در 208 رویداد ورزشی در میادین مختلف ورزشی حضور پیدا کردند و صاحب مدال شدند.

- وزیر ورزش و جوانان گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون یک میلیون و 139 هزار ورزشکار در 208 رویداد ورزشی در میادین مختلف ورزشی حضور پیدا کردند و صاحب مدال شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در مراسم تجلیل از بانوان مدال آور ورزش ایران اسلامی که با حضور رییس جمهور برگزار شد به درخشش بانوان ورزشکار کشورمان در تمامی میادین مختلف ورزشی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ورزشکاران دختر کشورمان با رعایت پوشش اسلامی همواره صاحب مدال هستند و افتخار آفریدند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار با حضور رییس جمهور برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: امروز روز بزرگداشت ورزش بانوان کشورمان است و ما باید همواره مدال آوران را مورد تقدیر قرار دهیم و قدردان زحماتشان باشیم و زمینه رشد و پیشرفتشان را فراهم کنیم.

دکتر سجادی با اشاره به حضور 2700 ورزشکار سازمان یافته خانم و آقا اظهار داشت: یک میلیون و صدو سی و نه هزار نفر از این تعداد ورزشکار را بانوان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: رشد 100درصدی مدال آوری بانوان را در دولت سیزدهم داشتیم

سجادی: رشد 100درصدی مدال آوری بانوان را در دولت سیزدهم داشتیم