مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-16سياسي

سردار سلیمانی: گفتمان انقلاب در حال گسترش و دولت آمریکا در آستانه فروپاشی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار مستضعفین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز 13 آبان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملت ایران در یک پیچ تاریخی است و با تفکر راهبردی همراه با اقدام و نگاه میدانی می توان از این پیچ به آسانی عبور کرد.

وی با اشاره به لزوم شناخت همه جانبه مکان و زمان افزود: هر ملتی که فاقد بینش باشد به سادگی از صفحه سیاسی روزگار حذف می شود همانگونه که تا به امروز ملت های فاقد بصیرت و فاقد رهبران دوراندیش و شجاع دچار این موضوع شدند.

سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران ملتی بصیر و با تفکر راهبردی است، بیان کرد: اینکه ملت ایران از دانش بروز و کامل و هدایت های جامع برخوردار است واقعیتی غیرقابل انکار است.

وی تصریح کرد: غرب همواره تلاش کرده قدرت مسلط جهان شود و در این راستا نهضت ترجمه کتب اسلامی در کانون توجه قرار گرفت و توانستند قدرت را در دست بگیرند اما با پیروزی انقلاب انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شد.

سلیمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها سقوط پهلوی نبود بلکه سرآغاز یک تغییر بزرگ در تاریخ بشریت شد و حضرت امام(ره) توانست مفهوم قدرت را تغییر دهد و ثابت کرد با تکیه بر قدرت نرم می توان بر پیچیده ترین و مستحکم ترین قدرت های دنیا پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: گفتمان انقلاب در حال گسترش و دولت آمریکا در آستانه فروپاشی است

سردار سلیمانی: گفتمان انقلاب در حال گسترش و دولت آمریکا در آستانه فروپاشی است