مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-16سياسي

8 هزار برنامه در البرز به مناسبت هفته بسیج اجرا می شود


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: 8 هزار برنامه در قالب 64 در این استان به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: 8 هزار برنامه در قالب 64 در این استان به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو تن از شهدای مدافع امنیت استان البرز، علی اصغر قورت بیگلو و سید روح الله عجمیان، چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

وی عنوان کرد: بسیج، یادگار ماندگار امام عظیم الشأن ماست که 43 سال پیش، با فرمان الهی و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد.

در آن زمان، کمتر کسی فکر می کرد که بسیج به جایگاهی برسد که امروز گره گشای بسیاری از مشکلات به ظاهر ناگشودنی، چه در داخل کشور و چه در بلاد مسلمین باشد و به الگویی منحصر به فرد برای همه آزادی خواهان جهان تبدیل شود.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه مدل منحصر به فرد بسیج ما در هیچ جای دنیا همتا ندارد، مطرح کرد: زمانی که ناامنی در سراسر کشور فراگیر می شود، فارغ از مبدأ و منشأ و موضوعات محتوایی، همه شئون زندگی تحت تأثیر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار برنامه در البرز به مناسبت هفته بسیج اجرا می شود

8 هزار برنامه در البرز به مناسبت هفته بسیج اجرا می شود