مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:042022-11-16سياسي

چرایی همجواری مجتمع قضایی کچویی با اوین


معاون قضایی رییس کل دادگستری تهران گفت: مجتمع قضایی شهید کچویی بنا به ضرورت در همجواری ندامتگاه اوین ایجاد شد تا اقدامات مورد نیاز در زمینه پرونده های مربوط به زندان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حاجی رضاشاکرمی، معاون قضایی رییس کل دادگستری تهران از مجتمع قضایی شهید کجویی بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران، از  قضات و کارکنان شعب این مجتمع که در ایام هفته و خارج از ساعات اداری برای رسیدگی به پرونده های قضایی و کاهش موجودی تلاش می کنند، تقدیر کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: برنامه ریزی سرپرست مجتمع قضایی شهید کچویی در رفع اطاله دادرسی و رسیدگی سریع به پرونده ها و همراهی پرسنل خدوم قضایی و اداری ستودنی است.

شاکرمی گفت: پرسنل شریف دستگاه قضایی با وجود کمبودها و سختی ها، در پاسخگویی و تعیین تکلیف پرونده ها پیشتاز هستند که این امر حکایت از وجدان کاری بالا، مسئولیت پذیری و درک صحیح مشکلات مردم دارد.

وی بیان کرد: مجتمع قضایی شهید کچویی بنا به ضرورت در همجواری ندامتگاه اوین ایجاد شد تا اقدامات مورد نیاز در زمینه پرونده های مربوط به زندان، آزادی های مشروط ، نیابت ها و مرخصی ها باسرعت بیشتری صورت پذیرد.

  شاکرمی اظهار کرد: در اجرای برنامه های عملیاتی دادگستری کل استان تهران، سند تحول قضایی و برنامه های ابلاغی از سوی رییس کل، بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی همجواری مجتمع قضایی کچویی با اوین

چرایی همجواری مجتمع قضایی کچویی با اوین