مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-16اقتصادي

توزیع بسته های حمایتی در بین خانواده زندانیان هشترودی


دادستان عمومی و انقلاب هشترود از توزیع بسته های حمایتی غذایی، فرهنگی و نوشت افزار با هزینه نزدیک به یک میلیارد ریال در بین خانواده های زندانیان این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب هشترود از توزیع بسته های حمایتی غذایی، فرهنگی و نوشت افزار با هزینه نزدیک به یک میلیارد ریال در بین خانواده های زندانیان این شهرستان خبر داد.

سهیل قشلاقی در گفت وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: آسایش اقتصادی خانواده های زندانیان نیازمند در اولویت اول دادستانی و انجمن حمایت از زندانیان قرار گرفته و سعی بر این است که خانواده زندانیان از لحاظ معیشتی دچار مشکل نشوند.

وی افزود: ایجاد درآمد پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان، برگزاری کلاس های آموزشی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی توسط کارشناسان مجرب، جمع آوری کمک مالی برای بهبود وضعیت مالی خانواده های زندانیان، کمک به ارتقای فرهنگ اجتماعی عمومی و چندین مورد دیگر در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: هر ماه بسته های مختلف فرهنگی، معیشتی و سایر نیازهایی که برای گذران امور زندگی لازم است از طرف دادستانی و انجمن حمایت از زندانیان به خانواده های زندانیان نیازمند قرار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی در بین خانواده زندانیان هشترودی

توزیع بسته های حمایتی در بین خانواده زندانیان هشترودی