مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-16بين الملل

مخالفت نهاد نظامی رژیم صهیونیستی با تعیین اسموتریچ به عنوان وزیر جنگ


در ادامه مخالفت آمریکا و محافل بین الملل با تعیین رهبر حزب صهیونیسم دینی به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، محافل داخلی این رژیم به ویژه افسران ارشد و ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی هم با این اقدام مخالفت کردند.

- مخالفت نهاد نظامی رژیم صهیونیستی با تعیین "اسموتریچ" به عنوان وزیر جنگ در ادامه مخالفت آمریکا و محافل بین الملل با تعیین رهبر حزب صهیونیسم دینی به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، محافل داخلی این رژیم به ویژه افسران ارشد و ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی هم با این اقدام مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، در زمانی که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی با فشارها از سوی آمریکا و سطح بین الملل برای عدم تعیین بتسلییل اسموتریچ ، رهبر حزب صهیونیسم دینی به دلیل موضع گیری های فاشیستی و نژادپرستانه علیه فلسطینی ها به عنوان وزیر جنگ روبروست، این فشارها به داخل رژیم صهیونیستی نیز رسیده و به خصوص افسران ارشد و ژنرال های ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال این تعیین ابراز نگرانی کردند زیرا سموتریتچ تجربه و قدرت برخورد با وزارت جنگ را ندارد.

خبرنگار شبکه 12 رژیم صهیونیستی نمونه ای از واکنش های این افسران را نقل کرده است که بارزترین آنها ژنرال تال روسو، فرمانده فرماندهی جنوب و رییس شعبه عملیات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت نهاد نظامی رژیم صهیونیستی با تعیین اسموتریچ به عنوان وزیر جنگ

مخالفت نهاد نظامی رژیم صهیونیستی با تعیین اسموتریچ به عنوان وزیر جنگ