مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-16فرهنگي

پردیس «مهر شاهد» افتتاح می شود/اکران «لوپتو» برای کودکان بدسرپرست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، در ادامه افتتاح و بهره برداری از پروژه های طرح توسعه سینما های حوزه هنری در سراسر کشور با شعار «دوباره سینما»، - پردیس مهر شاهد افتتاح می شود/اکران لوپتو برای کودکان بدسرپرست پردیس سینمایی مهر شاهد تهران پس از بازسازی، 29 آبان ماه با برگزاری برنامه ویژه انیمیشن لوپتو به شکل رسمی به چرخه اکران افزوده می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، در ادامه افتتاح و بهره برداری از پروژه های طرح توسعه سینما های حوزه هنری در سراسر کشور با شعار دوباره سینما ، سینما مهر شاهد تهران به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری شرق تهران روز یکشنبه 29 آبان ماه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

پردیس سینمایی مهر شاهد پس از سال ها فرسودگی، به همت موسسه بهمن سبز در طول مدت 18 ماه بازسازی شده و با 6 سالن نمایش، از شهریورماه سال جاری به بهره برداری آزمایشی رسیده است.

دسترسی محدود اهالی شرق تهران به زیرساخت های فرهنگی و تراکم بالای جمعیت آن منطقه، در کنار بازسازی اخیر، موجب استقبال خانواده ها از اولین هفته های شروع به کار مجدد سینما شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس «مهر شاهد» افتتاح می شود/اکران «لوپتو» برای کودکان بدسرپرست

پردیس «مهر شاهد» افتتاح می شود/اکران «لوپتو» برای کودکان بدسرپرست