مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-16سياسي

پنج عنوان کرد در یزد رونمایی شد


همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در مراسم معارفه رییس حوزه هنری یزد، پنج عنوان کتاب با حضور رییس حوزه هنری کشور و معاون استاندار یزد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم رونمایی از پنج کتاب و معارفه رییس حوزه هنری یزد ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش های حوزه هنری استان یزد، بر اهمیت برنامه ریزی و تلاش در حوزه ایثار و شهادت و فرهنگ پایداری تأکید کرد.

وی با بیان خاطرات و روایت هایی از زندگی برخی از شهدای استان عنوان کرد: ذکر یاد، نام و خاطره شهدا از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی در جامعه برخوردار است.

عزیزی افزود: باید بیش از گذشته به صورت جدی همواره سیره و منش شهدای گرانقدر برای جوانان بیان شود و زمینه ارتباط هرچه بیشتر آنها با شهدا به وجود آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عنوان کرد: اگر هر یک از ما با یک شهید ارتباط معنوی برقرار کنیم به طور قطع شهدا هم در زندگی به ما کمک می کنند همان طور که نمونه های بسیار زیادی از امدادهای شهدا را شاهد بوده و هستیم.

در این برنامه که هم زمان با روز کتاب و کتابخوانی برگزار شد همچنین از پنج عنوان کتاب زندگی نامه و خاطرات فرماندهان و سرداران شهید استان یزد در دوران دفاع مقدس با حضور رییس حوزه هنری کشور، استاندار یزد و خانواده شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج عنوان کرد در یزد رونمایی شد

پنج عنوان کرد در یزد رونمایی شد