مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-16سياسي

افتتاح 90 میلیارد تومان پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان کرمان


طبق اعلام فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، از آذرماه سال گذشته تاکنون بالغ بر 52 میلیارد تومان پروژه در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی (مسکن مددجویان، - ایسنا/کرمان طبق اعلام فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، از آذرماه سال گذشته تاکنون بالغ بر 52 میلیارد تومان پروژه در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی (مسکن مددجویان، آبرسانی و .

) و 10 پروژه عمرانی با اعتبار 38 میلیارد تومان اجرا شده که در هفته بسیج به بهره برداری می رسند.

سردار محمدعلی نظری ظهر امروز 25 آبان ماه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج گفت: بسیج مولود فکر و اندیشه امام راحل است.

به گفته او، بسیج در دفاع مقدس بن بست شکن بود و پس از دفاع مقدس به بازسازی مناطق جنگ زده ورود پید ا کرد و پس از آن از علم و توان بسیج نیز استفاده شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از مباحث علمی که بسیج به آنها ورود پیدا کرده، سخن به میان آورد و اظهار کرد: کشور از فکر و عملکرد جهادی بسیجیان به رتبه های بالای علمی، نظامی، هوا و فضا و .

دست پیدا کرد.

او با اشاره به اقدامات بسیج در زمان شیوع کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در ادامه عنوان کرد: هم اکنون از بسیجیان در امنیت جنوبشرق بهره گیری می کنیم و همچنین در حوادث اخیر بسیج نیز به کمک نیروی انتظامی رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 90 میلیارد تومان پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان کرمان

افتتاح 90 میلیارد تومان پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در استان کرمان