مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-16سياسي

آسیب های کنونی جامعه ناشی از تعطیلی اماکن فرهنگی در ایام کروناست


آسیب های فرهنگی کنونی در کشور و نفوذ و موج سواری دشمن در میان دانش آموزان ناشی از تعطیلی تمام اماکن و مؤلفه های فرهنگی در ایام شیوع کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر روی دانش آموزان بود و دشمن در این زمینه موفقیت هایی را به دست آورد اما در این میان نظام به برکت خون شهدا بسیاری از نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه دزفول با اشاره به تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، نمازجمعه، مساجد و… در ایام کرونا، تصریح کرد: مؤلفه های فرهنگی کشور به بهانه کرونا تعطیل شد و این امر آسیب جدی به فرهنگ جامعه وارد کرد که قطعاً ناشی از بی تدبیری متولیان در آن زمان بوده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، مجازی شدن تحصیل دانش آموزان را یک اتفاق بسیار آسیب وار عنوان کرد و گفت: در شرایطی که برخی خانواده ها به دلیل ضعف مالی قادر به تهیه موبایل و تبلت نبودند ما به بهانه تحصیل مجازی به دست خودمان سلاح دشمن را به این دانش آموزان دادیم؛ بنابراین دشمن موج سواری کرد و اقدامات گسترده ای را در بین جمعیت 16 میلیونی دانش آموز کشور انجام داد.

وی با بیان اینکه دشمن به صورت دقیق و کاملاً حساب شده بر روی فکر، اندیشه و ذهن اقشار جامعه به ویژه نوجوانان کار کرد، افزود: ما متولیان و مسئولان وظیفه سنگینی را در این زمینه بر عهده داریم، هرچند موبایل پس گرفتنی نیست اما ما ناچار به انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های کنونی جامعه ناشی از تعطیلی اماکن فرهنگی در ایام کروناست

آسیب های کنونی جامعه ناشی از تعطیلی اماکن فرهنگی در ایام کروناست