مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-16سياسي

کتاب همبستگی تصاویر برای شکل، حرکت و اندازه گیری تغییر شکل ها منتشر شد


کتاب همبستگی تصاویر برای شکل، حرکت و اندازه گیری تغییر شکل ها، بیان مفاهیم اصلی، تئوری و کاربردها توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.

- کتاب "همبستگی تصاویر برای شکل، حرکت و اندازه گیری تغییر شکل ها" منتشر شد ایسنا/مرکزی کتاب "همبستگی تصاویر برای شکل، حرکت و اندازه گیری تغییر شکل ها، بیان مفاهیم اصلی، تئوری و کاربردها" توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.

مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در اینباره به ایسنا گفت: این کتاب یک مرجع برای مهندسان، دانشمندان و اساتیدی است که به دنبال استفاده از روش­های اندازه گیری مبتنی بر تصویر پیشرفته غیر تماسی برای اندازه­گیری شکل و تغییر شکل مواد تحت شرایط محیطی حرارتی، مکانیکی یا متغیر هستند.

وی اظهار کرد: حوزه کار این کتاب شامل بیان جنبه هایی از اندازه گیری شکل و تغییر شکل به صورت غیر تماسی با استفاده از تصاویر یک جسم با تأکید ویژه بر بینایی رایانه­ای و تصویربرداری حجمی است.

غلامی افزود: مشکلات پیش آمده در حین پردازش مجدد داده های اندازه گیریِ ثبت شده با عکس و رشد روزافزون روش های پردازش تصویر در حوزه بینایی، محققان را بر آن داشت تا از پیشرفت های اخیر در فناوری تصویربرداری دیجیتال استفاده کنند که این روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب همبستگی تصاویر برای شکل، حرکت و اندازه گیری تغییر شکل ها منتشر شد

کتاب همبستگی تصاویر برای شکل، حرکت و اندازه گیری تغییر شکل ها منتشر شد