مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:222022-11-16سياسي

ورود 5600 سلاح غیرمجاز به کشور را نمی توان اعتراض نامید؟!


فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با تمایز قائل شدن بین اغتشاش و اعتراض، گفت: مسجد، پرچم و اموال عمومی را آتش زدن، ورود 5600 سلاح غیرمجاز به کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار بهروز دولتی، فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان امروز در یادواره مراسم شهید مدافع حرم و امنیت، شهید مرتضی پیش قدم در مسجد صاحب الزمان مسکن رشت با تأکید بر حفظ و تقویت وحدت ملی در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: باید همانند حوادث گذشته در راستای نیل به اهداف انقلاب کنار یکدیگر باشیم و نصرت را برای همگان به ارمغان آوریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی درخت تناوری است که روزبه روز به عظمت آن افزوده می شود، افزود: التهاب آفرینان و اغتشاش ران در حوادث اخیر کشور همچون کسانی هستند که به سمت کوه دماوند سنگی را پرتاب کند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با منطقی خواندن اعتراضات مردم نسبت به مسائل اقتصاد کشور، گفت: همه ما نگران اقتصاد و معیشت هستیم، باید مسؤولین همت خود را بیشتر کنند تا با کمک مردم این نگرانی ها را رفع کنند.

دولتی با اشاره به نوید اقتصاددانان مبنی پویایی اقتصاد ایران طی سال های آینده، تصریح کرد: اقتصاددان کشور اعتقاددارند با تحول صورت گرفته در کشور بخصوص بحث ترانزیت و رفع تحریم ها در این یکی و دو سال آینده عمده مشکلات اقتصادی کشور رفع خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 5600 سلاح غیرمجاز به کشور را نمی توان اعتراض نامید؟!

ورود 5600 سلاح غیرمجاز به کشور را نمی توان اعتراض نامید؟!