مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-16سياسي

هیچ مانعی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در دولت مردمی وجود ندارد


هیچ مانعی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در دولت مردمی وجود ندارد زیرا جایگاه حوزه فرهنگ در این دولت به واسطه شخصیت فرهنگی رییس جمهور مکتبی و انقلابی ارتقا پیدا کرده است.

- زیرا جایگاه حوزه فرهنگ در این دولت به واسطه شخصیت فرهنگی رییس جمهور مکتبی و انقلابی ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه سه شنبه 24 آبان در ضیافت هفته کتاب با اصحاب نشر با بیان اینکه وزارت فرهنگ در دوره جدید به مشکلات و دغدغه های حوزه نشر و کتاب اشراف کامل دارد، گفت: ناشران حوزه های مختلف در این ضیافت نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده ای ارائه کردند که تشکیل کمیته ای برای جمع بندی پیشنهادات اصحاب نشر در راستای پیشبرد اهداف متعالی صنعت نشر الزامی است.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی از روز نخست به دنبال تحقق خودکفایی کاغذ بوده است، گفت: در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشده و تاکنون با مساعدت شخص آقای رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و سایر اعضای هیأت دولت دستاوردهای خوبی به دست آمده است.

اسماعیلی در ادامه به اهتمام ویژه دولت مردمی بر حل و فصل موضوعات فرهنگی اشاره کرد و افزود: هیچ مانعی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در دولت مردمی وجود ندارد زیرا جایگاه حوزه فرهنگ در این دولت به واسطه شخصیت فرهنگی رییس جمهور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مانعی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در دولت مردمی وجود ندارد

هیچ مانعی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در دولت مردمی وجود ندارد