مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-16سياسي

حق وردی: بررسی درست وقایع اخیر به پویایی نظام منجر خواهد شد


نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر وقایع تلخ اخیر به درستی مورد ارزیابی قرار گرفته و از زمینه ها و ریشه های وقوع چنین حوادثی غفلت نشود، - نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر وقایع تلخ اخیر به درستی مورد ارزیابی قرار گرفته و از زمینه ها و ریشه های وقوع چنین حوادثی غفلت نشود، می تواند به پویایی و پایایی ریشه دارتر نظام منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حق وردی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (25 آبان) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: پایایی نظام به پویایی آن بستگی دارد و پویایی نظام نیز در گرو حفظ پایگاه مردمی عمیق آن است که این مهم با عملکرد رضایت آمیز ساختار اداری میسر است و قطعا هرچقدر کارآمدی سیستم دیوانی کشور افزایش یابد، پایگاه مردمی نظام مستحکم تر خواهد شد.

وی افزود: وقایع تلخ اخیر نیز اگر به درستی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و از زمینه ها و ریشه های وقوع چنین حوادثی غفلت نشود، می تواند به پویایی و پایایی ریشه دارتر نظام منجر شود.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: سلسله حوادث تلخ هفته های گذشته که در حقیقت تحمیل جنگ نابرابر جهانی جدید در قالب جنگ های ترکیبی علیه ملت باعظمت ایران بود، تعجب آور یا غافلگیرکننده نبود، چراکه ملت ایران دهه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق وردی: بررسی درست وقایع اخیر به پویایی نظام منجر خواهد شد

حق وردی: بررسی درست وقایع اخیر به پویایی نظام منجر خواهد شد