مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-16پزشكي

49 بیمار دیالیزی آستارا نیازمند حمایت خیرین/ 8 دستگاه در معرض فرسودگی


فرماندار آستارا با اشاره به وجود 49 بیمار دیالیزی در این شهرستان، گفت: در بخش دیالیز مستقر در بیمارستان قدیمی آستارا، 14 دستگاه دیالیز فعال است و هشت دستگاه نیز در معرض فرسودگی بوده و نیاز به تعمیرات دارند.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با اشاره به وجود 49 بیمار دیالیزی در این شهرستان، گفت: در بخش دیالیز مستقر در بیمارستان قدیمی آستارا، 14 دستگاه دیالیز فعال است و هشت دستگاه نیز در معرض فرسودگی بوده و نیاز به تعمیرات دارند.

عنایت رضایی پور به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی در جریان بازدید از مرکز درمان بیماران دیالیزی آستارا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون 49 بیمار دیالیزی در این شهرستان مرزنشین تحت درمان در بخش همو دیالیز بیمارستان قدیمی آستارا هستند، اظهار کرد: بخش بیماران کلیوی بیمارستان قدیمی آستارا با کمبود دستگاه دیالیز مواجه است و برای تامین آن به مشارکت خیران و نیکوکاران نیز نیاز است.

وی با اشاره به اینکه 14 دستگاه دیالیز در حال حاضر فعال بوده و هشت دستگاه نیاز به تعمیرات اساسی دارند، افزود: واحدهای درمانی آستارا با توجه به موقعیت مرزی و گردشگر پذیر بودن این شهرستان، پذیرای مسافران داخلی و اتباع خارجی هستند و باید به امکانات جدید و به روز مجهز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 بیمار دیالیزی آستارا نیازمند حمایت خیرین/ 8 دستگاه در معرض فرسودگی

49 بیمار دیالیزی آستارا نیازمند حمایت خیرین/ 8 دستگاه در معرض فرسودگی