مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-16اجتماعي

یک سوم جمعیت سیستان و بلوچستان را دانش آموزان تشکیل می دهند


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: یک سوم جمعیت سیستان و بلوچستان را دانش آموزان تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسنعلی میرعبدی در دیدار با سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی حوزه آموزش و پرورش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در استان، گفت: زمینه فرهنگ سازی نسبت به مسائل مورد توجه نیروی انتظامی در مدارس استان فراهم است.

میرعبدی با اشاره به نقش مدرسه در نهادینه سازی هنجارهای اجتماعی خاطر نشان کرد: یک سوم جمعیت استان را دانش آموزان تشکیل می دهند و دو سوم دیگر جمعیت نیز مستقیم و غیرمستقیم با دانش آموزان و مدرسه در ارتباط هستند بنابراین می توان از این فرصت برای فرهنگ سازی استفاده کرد.

سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هم در این دیدار گفت: آموزش و پرورش به خاطر اهمیتی که دارد، به مثابه تنگه احد نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل و همفکری دستگاه های فرهنگی با نیروی انتظامی اظهار کرد: قطعاً با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی می توان گام های مؤثری در راستای تثبیت امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی برداشت و نیروی انتظامی در این باب آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم جمعیت سیستان و بلوچستان را دانش آموزان تشکیل می دهند

یک سوم جمعیت سیستان و بلوچستان را دانش آموزان تشکیل می دهند