مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-16اجتماعي

هشدار نارنجی مدیریت بحران خوزستان برای وضعیت جوی صادر شد


مدیریت بحران استانداری خوزستان برای وضعیت جوی پیش رو هشدار سطح نارنجی صادر را به مسئولان ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، هشدار سطح نارنجی در خصوص وضعیت جوی همراه با دستورالعمل ها و توصیه های مرتبط با این هشدار را خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان ابلاغ کرد.

در این اخطاریه آمده است: در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر چهارشنبه 25 / 08 / 1401 تا اواخر پنجشنبه 26/ 08 / 1401 شاهد بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ خواهیم بود.

در ادامه اخطار به آمده است: این شرایط موجب مسدود شدن محورهای روستاهای سردسیر، خسارت به زیر ساخت ها بویژه قطعی برق در روستاهای صعب العبور و سردسیر، اختلال در سفرهای بین شهری، آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل ریلی، تأخیر و احتمال لغو پرواز و خسارت به صنعت کشاورزی و احتمال بارش بیش از 20 میلی متر در استان خواهد شد.

در این اطلاعیه با اشاره به افزایش رطوبت در استان تا روز جمعه 27/ 08 / 1401 آمده است: با ورود سامانه بارشی به استان و تأثیرات قابل توجه این سامانه به صورت رگبار باران، رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای، صاعقه و بارش برف و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی مدیریت بحران خوزستان برای وضعیت جوی صادر شد

هشدار نارنجی مدیریت بحران خوزستان برای وضعیت جوی صادر شد