مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-16سياسي

نطق وکلای ملت/تحمیل جنگی نابرابر جدید جهانی در قالب جنگ های ترکیبی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود به اقدامات جدید دشمن اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان سازوکار اعتراض مسالمت آمیز و قانونی را فراهم کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نسل جدید ،فرزندان ما و شما هستند که در فضای دیجیتال و رسانه بزرگ شده اند؛ آیا توانستیم به درستی با آنها ارتباط برقرار کنیم؟ برای درک و اعتماد آنها چه کرده ایم؟ آیا نتوانسته ایم جواب شبهات و سوالات آنها را با علم روز پاسخگو باشیم؟ چقدر جهاد تبیین و کرسی های آزاداندیشی مورد تاکید مقام معظم رهبری برای ان نسل اجرایی شده است؟ آیا توانسته ایم از هوش بالای آنها در اقتصاد دیجیتال و مقابله با جنگ رسانه دشمن استفاده کنیم؟ وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ،افزود: برخی عامل این وضعیت را صرفاً شبکه های مجازی و راه حل را پاک کردن صورت مسئله می دانند؛ اگر هدف مدیریت نسل جدید با این روش است آنها هم اکنون در این فضا حضوری فعال دارند ؛در حقیقت عرصه رسانه را از عناصر فعال خالی کرده و این قشر را بدون پشتوانه فکری و محتوایی در میدان نبرد جنگ ترکیبی، رهاکرده ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه جنگ وفتنه دشمن پیچیده و هوشمند شده است،تاکید کرد: با تولید محتواهای حقیقی و اعتمادسازی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق وکلای ملت/تحمیل جنگی نابرابر جدید جهانی در قالب جنگ های ترکیبی

نطق وکلای ملت/تحمیل جنگی نابرابر جدید جهانی در قالب جنگ های ترکیبی