مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-16پزشكي

آغاز اعطای تسهیلات به زوجین نابارور در اسدآباد


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از آغاز اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص و زوجین نابارور این شهرستان خبر داد.

- حامد صفاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اقدامات صورت گرفته در رفع مشکل کمبود متخصص ارتوپدی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: برای نخستین بار و در اقدامی بی سابقه، در حال حاضر سه متخصص ارتوپدی در کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت قائم(عج) در حال ارائه خدمات درمانی هستند.

 وی بیان کرد: این مهم با حمایت های مسئولان صورت گرفته و تلاش داریم تعدادی متخصص جدید را هم آذر ماه سال جاری به مجموعه اضافه کنیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در ادامه به آغاز اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص و زوجین نابارور شهرستان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات در راستای حمایت مالی از بیماران خاص و صعب العلاج شهرستان اسدآباد به همشهریان مبتلا به هموفیلی، تالاسمی ماژور، اوتیسم، بال پروانه ای، CF، ام اس، SMA، دیالیز، پیوندی و انواع سرطان های در حال درمان و نیز زوجین نابارور در حال درمان اعطا می شود.

وی خاطرنشان کرد: به این افراد با دریافت معرفی نامه از دانشکده علوم پزشکی به بانک عامل، تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 500 میلیون ریال اعطاء می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اعطای تسهیلات به زوجین نابارور در اسدآباد

آغاز اعطای تسهیلات به زوجین نابارور در اسدآباد