مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-16سياسي

70 روستای اهر و هریس زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرد


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک حدود 70 روستای شهرستان های اهر و هریس زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گبرند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک حدود 70 روستای شهرستان های اهر و هریس زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گبرند.

احمد محرم زاده در گفت وگو با خبرنگاران بر توسعه خدمات ارتباطی و زیرساخت های لازم در خصوص رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در روستاهای اهر و هریس تأکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی توانسته ایم در بسیاری از زمینه ها به رشد و توسعه چشمگیری دست پیدا کنیم، گفت: متأسفانه باوجود پیشرفت های روزافزون در حوزه فناوری و ارتباطات، هنوز در برخی از نقاط حوزه انتخابیه، شاهد عدم وجود آنتن دهی مناسب اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هستیم.

محرم زاده در ادامه با تأکید بر عدالت ارتباطی در اقصی نقاط کشور افزود: توزیع متوازن زیرساخت های مخابراتی در همه نقاط کشور از مصادیق عدالت اجتماعی بوده و تلاش مجلس نیز، تحقق این مهم است.

وی گفت: امروزه استفاده از تلفن همراه و اتصال به اینترنت پرسرعت از نیازهای ضروری مردم می باشد و باید مسئولان در تامین این نیاز جامعه اقدامات اساسی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 روستای اهر و هریس زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرد

70 روستای اهر و هریس زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرد