مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-16اقتصادي

با کمبود حدود پنج میلیون مسکن در کشور رو به رو هستیم


با بودجه فعلی دولت ها حدود 20 سال طول می کشد تا طرح های عمرانی و زیرساختی کشور به بهره برداری برسد اما با افزایش نقش بخش خصوصی در این امر می توان سرعت کار را پیش برد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: با بودجه فعلی دولت ها حدود 20 سال طول می کشد تا طرح های عمرانی و زیرساختی کشور به بهره برداری برسد اما با افزایش نقش بخش خصوصی در این امر می توان سرعت کار را پیش برد.

محمدرضا رضایی کوچی در نشست شورای اداری استان هرمزگان، افزود: کم کاری های دولت گذشته در ساخت مسکن موجب شده تا امروز حدود پنج میلیون مسکن در کشور کم داشته باشیم و برهمین اساس مجلس به دولت تاکید کرده است که سالانه یک میلیون مسکن احداث شود اما این امر از توان یک وزارتخانه خارج است و باید همه پای کارباشند.

وی بیان کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن الزام شده است که همه دستگاه های دولتی زمین های مازاد خود را برای ساخت مسکن به وزارت راه و شهرسازی تحویل دهند؛ از این رو در این مهم نیز لازم است مدیران حساسیت به خرج دهند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح های نیمه تمام موجود در کشور اظهار کرد: با بودجه فعلی دولت ها حدود 20 سال طول می کشد تا طرح های عمرانی و زیرساختی کشور به بهره برداری برسد اما با افزایش نقش بخش خصوصی در این امر می توان سرعت کار را پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمبود حدود پنج میلیون مسکن در کشور رو به رو هستیم

با کمبود حدود پنج میلیون مسکن در کشور رو به رو هستیم