مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-16دانش

پژوهشگاه ها برای برگزاری آیین هفته پژوهش و فناوری اهتمام ویژه داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین نشست مجمع پژوهشگاه های ملی کشور در سال جاری با موضوع بررسی پیش نویس آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی پژوهشی، - معاون پژوهشی وزارت علوم از همه پژوهشگاه های کشور خواست تا هفته پژوهش و فناوری امسال را به صورت دانشجو محور برگزار کنند و از تمام توان دانشجویان جهت برگزاری نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناورانه استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهمین نشست مجمع پژوهشگاه های ملی کشور در سال جاری با موضوع بررسی پیش نویس آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی پژوهشی، با حضور پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، علی باقر طاهری نیا دبیر مجمع پژوهشگاه های ملی کشور و رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی مدیران حوزه پژوهشی و روسای پژوهشگاه های عضو مجمع، به میزبانی پژوهشگاه مواد و انرژی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

صالحی در سخنرانی خود در این نشست، آذرماه را ماه پژوهش و فناوری خواند و اظهار داشت: می بایست تمام همت خود را در برنامه های استانی و ملی هفته پژوهش و موضوعات پژوهشی بگذاریم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دستور جلسه این نشست درخصوص تدوین پیش نویس آیین نامه موظفی اعضای هیات علمی پژوهشی، افزود: در این آیین نامه باید به این موضوع تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه ها برای برگزاری آیین هفته پژوهش و فناوری اهتمام ویژه داشته باشند

پژوهشگاه ها برای برگزاری آیین هفته پژوهش و فناوری اهتمام ویژه داشته باشند