مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-16دانش

طراحی و تولید دوچرخه برقی در دانشگاه صنعتی شاهرود/ تولید انبوه 3تا 4 ماه دیگر


عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مدیر واحد دینا تکنیک مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین این دانشگاه صنعتی شاهرود از طراحی و تولید قوای محرکه دوچرخه برقی با مشارکت مبتکران دانشگاه شاهرود و شرکت دینا تکنیک خبر داد.

- ایسنا/سمنان عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مدیر واحد دینا تکنیک مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین این دانشگاه صنعتی شاهرود از طراحی و تولید قوای محرکه دوچرخه برقی با مشارکت مبتکران دانشگاه شاهرود و شرکت دینا تکنیک خبر داد.

دکتر وحید حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت دیناتکنیک در راستای ارتباط هرچه بیشتر صنعت با دانشگاه و همچنین تحقق شعار سال مبنی بر سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، محصول جدیدی تحت عنوان دوچرخه برقی به بازار ارائه می دهد.

مدیر واحد دینا تکنیک مستقر در مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود، با اشاره به تولید دستاوردی جدید در این شرکت با عنوان دوچرخه برقی با درایو میانی افزود: ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه می تواند به تحول در این بخش کمک کند.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک صنعتی شاهرود با اشاره به آینده خوبی که درتولید دوچرخه برقی وجود دارد بیان کرد: ما در این شرکت با همکاری دکتر ناصرالدین سپهری و دکتر هادی پروز از اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید دوچرخه برقی در دانشگاه صنعتی شاهرود/ تولید انبوه 3تا 4 ماه دیگر

طراحی و تولید دوچرخه برقی در دانشگاه صنعتی شاهرود/ تولید انبوه 3تا 4 ماه دیگر