مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-16سياسي

وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی با مکانیزم فعلی تحقق پیدا نمی کند


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی با مکانیزم فعلی تحقق پیدا نمی کند، گفت: مدل ساخت مسکن باید تغییر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست شورای اداری استان هرمزگان با حضور رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندر عباس و نماینده ولی فقیه در استان، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و تعدادی از مسئولانی کشوری و استانی در بندر شهید رجایی برگزار شد.

محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس در این نشست با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیران استانی درخصوص وضعیت اجرای پروژه های عمرانی گفت: گزارش ها خوب و امیدوارکننده بود، اما واقعا چه شرایطی در گذشته مدیریت استان حاکم بوده که هرمزگان با این همه ظرفیت امروز باید با مشکلات فقر و بیکاری مواجه باشد.

وی ادامه داد: استان هرمزگان دارای ظرفیت های منحصر به فردی نظیر جزیره های زیبا و با ظرفیت گردشگری بسیار، مناطق آزاد و دارای معادن بزرگ نفت و گازی است که هر کدام به تنهایی استانی را به لحاظ اقتصادی متحول می کند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: در همه جای دنیا بزرگترین و بهترین شهرها در کنار دریاها ساخته شده اند و اقتصاد دریامحور کمک کرده تا شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی با مکانیزم فعلی تحقق پیدا نمی کند

وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی با مکانیزم فعلی تحقق پیدا نمی کند