مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:262022-11-16اقتصادي

اجرای دقیق و مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در اولویت است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان گفت: اجرای مطلوب و مطابق با برنامه زمان بندی طرح نهضت ملی مسکن استان در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان و پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار داشت: روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان نسبت به برنامه زمان بندی، وضعیت قابل قبول دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از برنامه در نظر گرفته شده برای این شهر در فاز ساخت و اجرایی قرار دارد گفت: گام دوم این پروژه از اولویت های اساسی است که باید در روند آن تسریع شود.

قاری قرآن با بیان اینکه این جلسه، ششمین جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی و رفع مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان است، افزود: هدف از برگزاری این جلسات، هماهنگی برای رفع مسائل کلی در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن است اما برای رفع برخی مسائل فنی و تخصصی باید جلساتی با فاصله زمانی کوتاه تر و مداوم در مجموعه برگزار تا مشکلات حل و فصل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: مبحث برق مصرفی این پروژه در شهر جدید بهارستان طی این نشست مطرح شد که در راستای سرعت بخشی آن برنامه ریزی و اتخاذ تصمیم بعمل آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دقیق و مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در اولویت است

اجرای دقیق و مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در اولویت است