مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-16اجتماعي

مصائب زندگی در تهران درپی آلودگی ادامه دار هوا


می گویند اتوبوس های فعال تهران به سه هزار دستگاه رسیده، اما به گفته سیدجعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شهر تهران آمار اتوبوس های فعال تهران هزارو 600 تا هزارو 700 دستگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، شهردار تهران وعده داده تا پایان سال آمار اتوبوس های فعال را به پنج هزار و 500 دستگاه خواهد رساند، اما نه خبری از اتوبوس های تازه نفس دولتی در ایستگاه های اتوبوس است و نه اتوبوس های تعمیر شده سبب شده مسافران در ایستگاه های اتوبوس کمتر منتظر بمانند.

روز گذشته شهردار تهران مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی را هم برکنار کرد و معاون حمل ونقل و ترافیک را با حفظ سمت به سرپرستی این شرکت منصوب کرد، تغییری که نشان می دهد شهردار تهران هم از وضعیت اتوبوسرانی پایتخت رضایت کافی ندارد.

در میان انبوه وعده های حمل ونقلی شهرداری تهران از خرید اتوبوس های برجامانده جام جهانی تا افتتاح 12 ایستگاه مترو تا پایان سال، شهردار تهران وعده ایجاد یک خط تراموا هم به تهرانی داده است.

وعده تازه حمل ونقلی شهردار تهران علیرضا زاکانی به رسانه ها گفته است: به دنبال این هستیم که از الگو های متفاوت حمل ونقلی نیز استفاده کنیم؛ برنامه ریزی جدی برای استفاده از تراموا در شهر به عنوان ظرفیت پاک و الگوی پیشرفته ارائه خدمات انجام می دهیم با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب زندگی در تهران درپی آلودگی ادامه دار هوا

مصائب زندگی در تهران درپی آلودگی ادامه دار هوا