مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:012022-11-16اجتماعي

کرمانشاه 1280 هکتار بافت ناکارآمد شهری دارد/ با اقدامات جزیره ای کاری پیش نمی رود


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به وجود 1280 هکتار بافت ناکارآمد شهری در سطح استان، گفت: اگر بخواهیم بازآفرینی و تحولی در خصوص این بافت ها صورت گیرد باید همه با هم و هماهنگ اقداماتی را در تمام ابعاد عمرانی، - کرمانشاه 1280 هکتار "بافت ناکارآمد شهری" دارد/ با اقدامات "جزیره ای" کاری پیش نمی رود ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به وجود 1280 هکتار بافت ناکارآمد شهری در سطح استان، گفت: اگر بخواهیم بازآفرینی و تحولی در خصوص این بافت ها صورت گیرد باید همه با هم و هماهنگ اقداماتی را در تمام ابعاد عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و .

انجام دهیم.

منوچهر فخری در حاشیه جلسه امروز (25 آبان) ستاد بازآفرینی شهری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر لزوم بازنگری قانون بازآفرینی شهری، گفت: باید در زمینه احیای بافت های ناکارآمد برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفته و همه دستگاه ها هماهنگ با هم اقداماتی را انجام دهند.

فخری گفت: در حال حاضر هر دستگاه اقداماتی را در این بافت ها انجام می دهد، اما این اقدامات هماهنگ نبوده و همین اقدامات جزیره ای نتوانسته ما را به هدف دلخواه و مشخص برساند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: در زمینه احیای این بافت ها دستگاه ها باید در کنار هم و برای اهداف مشترک فعالیت کنند، در غیراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 1280 هکتار بافت ناکارآمد شهری دارد/ با اقدامات جزیره ای کاری پیش نمی رود

کرمانشاه 1280 هکتار بافت ناکارآمد شهری دارد/ با اقدامات جزیره ای کاری پیش نمی رود