مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-16اقتصادي

رقمی عجیب از تعطیلی واحدهای صنفی گچساران!/شناسایی 185 واحد صنفی متخلف


از سال های گذشته تا کنون بیش از 2 هزا واحد صنفی این شهرستان به دلیل مشکلات اقتصادی، پروانه کسب و کار خود را ابطال کرده و یا تعطیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران محمد راهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال 9 هزار و 600 واحد صنفی در این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: 185 واحد صنفی متخلف امسال در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت های واحدهای صنفی عرضه کننده کالا و خدمات در این شهرستان شناسایی شدند.

رییس اتاق اصناف گچساران تصریح کرد: درج نشدن قیمت، کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تداخل صنفی و امتناع از عرضه کالا از جمله این تخلف ها بوده است.

راهی تصریح کرد: امسال 450 مورد گزارش مردمی از تخلفات اصناف این شهرستان از طریق مراجعه حضوری و ثبت در سامانه 124 به این اتاق رسید که تمام آنها در کمترین زمان بررسی شد.

وی گفت: هم اکنون بیش پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در گچساران فعالیت دارند.

رییس اتاق اصناف گچساران خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته تا کنون بیش از 2 هزا واحد صنفی این شهرستان به دلیل مشکلات اقتصادی، پروانه کسب و کار خود را ابطال کرده و یا تعطیل کرده اند.

راهی با اشاره به اینکه واحد های صنفی این شهرستان نیازمند تسهیلات کم بهره هستند، افزود: بازرسان واحد صنفی این شهرستان روزانه در2 نوبت صبح و عصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقمی عجیب از تعطیلی واحدهای صنفی گچساران!/شناسایی 185 واحد صنفی متخلف

رقمی عجیب از تعطیلی واحدهای صنفی گچساران!/شناسایی 185 واحد صنفی متخلف