مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-16سياسي

تحلیل ترفندهای دشمن در جنگ رسانه ای/لزوم روایت دستاوردهای انقلاب


عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به ترفندهای دشمن در جنگ رسانه ای گفت: در شرایط پیش رو باید دستاوردهای انقلاب را هر چه بیشتر روایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عبدالرزاق نژاد صبح چهارشنبه در جلسه تبیینی با خبرنگاران خراسان جنوبی بیان کرد: موضوع تحریف حقایق از سوی منافقان از ابتدای صدر اسلام وجود داشته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند و تحلیل گر مسائل سیاسی گفت: در ماجراهایی چون غدیر، واقعیت سپاه امام حسن (ع) و حتی در حادثه عاشورا تحریف وقایع صورت گرفته است.

عبدالرزاق نژاد ادامه داد: روایت در واقع توصیفی است که افراد، رسانه ها، سازمان ها و گروه های مختلف از زاویه دید خود نسبت به پدیده ها ارائه می دهند.

توصیه های قرآن در زمینه روایتگری صحیح وی با اشاره به توصیه های قرآن درباره موضوع روایتگری بیان کرد: لزوم بیان سریع واقعیت، سوژه ندادن به دست دشمن، لزوم اعتبار سنجی روایت ها قبل از انتشار آن ها و … از جمله توصیه های قرآن درباره روایتگری است.

این تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشو، ادامه داد: در روایتگری اتفاقات این روزهای کشور شاهد تولید اطلاعات گمراه کننده، بزرگنمایی یا کوچک نمایی واقعیت، ارائه بخشی از اطلاعات به صورت کوچک نمایی و ماساژ خبرهای جعلی را از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل ترفندهای دشمن در جنگ رسانه ای/لزوم روایت دستاوردهای انقلاب

تحلیل ترفندهای دشمن در جنگ رسانه ای/لزوم روایت دستاوردهای انقلاب