مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-16فرهنگي

برگزیدگان توسعه و ترویج کتاب خوانی کانون پرورش فکری معرفی شدند


برگزیدگان برنامه توسعه و ترویج کتاب خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش «طرح های خلاق کتابخوانی» و «کتاب سازی کتاب های حسی و لمسی» معرفی شدند.

- برگزیدگان برنامه توسعه و ترویج کتاب خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش طرح های خلاق کتابخوانی و کتاب سازی کتاب های حسی و لمسی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه توسعه و ترویج کتاب خوانی، ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و برگزیدگان آن همزمان با سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.

براین اساس در بخش طرح توسعه و ترویج کتاب خوانی: برگزیدگان عبارتند از: سمیه مایلی از استان کرمانشاه نام طرح از کتاب تا کتیبه ، زهرا حسنخانی از استان مرکزی با طرح کتاب برتر و راضیه یزدان پناهی و فاطمه صفرپور از استان اصفهان نام طرح بربال سیمرغ (دفتر ستاره ها) .

همچنین در این بخش پروین کوهی پور از استان چهارمحال و بختیاری با طرح رنگ به رنگ کتاب ، مریم شاه محمدی از استان کرمانشاه با طرح سیمرغ دانایی ، آسیه مقصود از استان خراسان رضوی با طرح فانوس ، ماندانا واحدی از استان تهران با طرح قند و پند ، عباس حدادیان از استان اصفهان با طرح اطلس کتاب ، الهام مرادی از استان کرمانشاه با طرح دور دنیا ، کتایون باقلی از استان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان توسعه و ترویج کتاب خوانی کانون پرورش فکری معرفی شدند

برگزیدگان توسعه و ترویج کتاب خوانی کانون پرورش فکری معرفی شدند