مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-16سياسي

ظرفیت دانش بنیان ها برای حل مسایل محیط زیستی ایران


شرکت های دانش بنیان و دانشمندان جوان ایرانی ظرفیت های بسیار مناسبی برای حل مسایل محیط زیستی در ایران فراهم کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست روز سه شنبه به عنوان اولین سخنران نشست بلندپایه وزیران در هفتمین اجلاس متعاهدین کنوانسیون تغییر اقلیم در شرم الشیخ مصر، مواضع جمهوری اسلامی در قبال تغییر اقلیم و دستیابی به هدف جهانی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را در اعلام کرد.

** دیدار سلاجقه با دبیر اجرایی کنوانسیون تغییر اقلیم در حاشیه برگزاری نشست بلندپایه بیست و هفتمین اجلاس متعاهدین کنوانسیون تغییر اقلیم، رییس سازمان حفاظت محیط زیست با سیمون استیل دبیر اجرایی این کنوانسیون دیدار و گفت و کرد.

سلاجقه در این دیدار با اشاره به بازتاب جهانی برگزاری اجلاس، بر ضرورت درک مشترک بین کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته، همگرایی و پرهیز از واگرایی های موجود برای دستیابی به اهداف کنوانسیون تاکید کرد.

همچنین با اشاره به شرایط اقلیمی ایران و کشورهای منطقه و رویکرد اجلاس اخیر بر توسعه همکاری های مشترک، اظهار داشت: ضرورت دارد کشورهای توسعه یافته نقش خود را در زمینه انتقال تکنولوژی، ظرفیت سازی و تامین منابع مالی و و دانشمندان جوان ایرانی ظرفیت های بسیار مناسبی برای حل مسایل محیط زیستی در ایران ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت دانش بنیان ها برای حل مسایل محیط زیستی ایران

ظرفیت دانش بنیان ها برای حل مسایل محیط زیستی ایران