مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-16فناوري

هشدار مجدد قوه قضاییه در رابطه با کلاهبرداری در پوشش ابلاغ قضایی


سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران نسبت به استفاده سودجویان در پوشش ابلاغ الکترونیک قضایی به شهروندان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن مقدس اظهار کرد: با وجود تأکیدات زیاد قوه قضاییه و پلیس فتا در خصوص پیامک های کلاهبرداری ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، متأسفانه برخی از همشهریان در دام اینگونه پیامک ها و سودجویان قرار می گیرند و در برخی زمان ها شاهد گسترش کلاهبرداری به شیوه فشینگ در پوشش ابلاغ الکترونیک قضایی هستیم.

مقدس با بیان اینکه خدمات الکترونیک قضایی نظیر ابلاغ های الکترونیک برای اشخاص حقیقی، از درگاه خدمات الکترونیک قضایی https://adliran.

ir قابل دریافت است، گفت: در زمان دریافت ابلاغیه، سامانه از فرد دریافت کننده درخواست وجه نمی کند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: اخیراً برخی از افراد سودجو در پوشش ابلاغ الکترونیک از افراد حقیقی در قبال دریافت ابلاغیه قضایی، درخواست دریافت اطلاعات بانکی و پرداخت وجه به شیوه اینترنتی را مطرح و وجوه موجود در حساب آنان را به شکل غیرقانونی برداشت می کنند که در مورد اخیر با آدرس جعلی Sanaebliga و ارسال برای تلفن همراه شهروندان به سایت جعلی هدایت با دریافت اطلاعاتی از جمله کد ملی، شماره حساب و رمز دوم کارت بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مجدد قوه قضاییه در رابطه با کلاهبرداری در پوشش ابلاغ قضایی

هشدار مجدد قوه قضاییه در رابطه با کلاهبرداری در پوشش ابلاغ قضایی