مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-16اقتصادي

2 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در محدوده روستاهای گلستان سنددار می شود


پیش بینی می شود تا پایان امسال دو هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در محدوده 280 روستای گلستان سنددار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی در جلسه بررسی تفاهم نامه پنج جانبه با حضور رییس دادگستری و دادستان گلستان اظهار کرد: در سال 1400 یکهزارو 700 هکتار از اراضی منابع طبیعی در محدوده 195 روستا در راستای ماده قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن تحویل شده که از این میزان یکهزار هکتار آن سند دار شده و 320 هکتار آن در تصرف دستگاه های دولتی و یا اشخاص بوده که سبقه بیش از 30 سال را دارد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال بیش از 2 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی در محدوده 280 روستای گلستان برای سنددار شدن تحویل بگیریم.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان تعداد هزار روستا وجود دارد که از این تعداد 600 روستا تحت مالکیت بنیاد علوی و 50 درصد اراضی ملی نیز در محدوده روستاها و مابقی اوقافی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به تحویل اراضی از سال گذشته تاکنون در محدوده روستاها، مجموعا اراضی منابع طبیعی حدود 450 روستای دیگر باقیمانده که 50 درصد انها تصرفی هستند.

حسینی گفت: در سال گذشته به بنیاد مسکن فرصت داده شد تا ظرف مدت یکسال اراضی تصرفی اشخاص که بصورت مسکونی بوده و سکونت دارند تعیین تکلیف شود اما در این مدت این خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در محدوده روستاهای گلستان سنددار می شود

2 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی در محدوده روستاهای گلستان سنددار می شود