مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-16اقتصادي

جزییات وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی


حسین بردبار معاون بنیاد مسکن با اشاره به افزایش رقم وام ساخت مسکن روستایی از 100 به 200 میلیون تومان، اظهار امیدواری کرد که این وام تا دهه فجر امسال به 200 هزار واحد مسکونی اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، جزییات بیشتر درباره این وام را در گفتگو با مجید جودی، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می خوانید: وام 200 میلیونی مسکن روستایی شامل حال چه افرادی می شود؟- هر کسی که در روستا فاقد مسکن است یا مسکن غیرمقاوم دارد، می تواند از این وام استفاده کند.

روش خاصی برای شناسایی افراد وجود دارد؟- نه، این کار را از سال 84 به طور سالانه برای 200 هزار واحد مسکونی تمدید کرده ایم و نزدیک به دو میلیون واحد به این صورت ساخته شده است، افراد درخواست می دهند و پس از بررسی، پروانه برای آن ها صادر می شود و به بانک معرفی می شوند و متناسب با پیشرفت کار وامشان آزاد می شود.

این وام شامل خرید و ودیعه هم می شود؟- نه فقط برای ساخت در مناطق روستایی است.

امسال برای چه تعداد واحد مسکونی وام پرداخت می شود؟- براساس مصوبه هیئت وزیران برای 200 هزار واحد مسکونی 200 میلیون تومان به صورت 20 ساله با نرخ 5 درصد پرداخت می شود و بقیه آن را تا 18 درصد دولت به عنوان یارانه پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی

جزییات وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی