مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-16اقتصادي

بازارچه های دائمی نقطه پایان بر دغدغه ای همیشگی


ایجاد و تکمیل بازارچه های دائمی در شهرستان های هشت گانه استان که چند سالی است با جدیت در استان در حال پیگیری است می تواند نقطه پایانی بر مهمترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی و فعالان مشاغل خانگی باشد که همواره بازاریابی و فروش در صدر مطالبات آنها بوده است.

- ایسنا/سمنان ایجاد و تکمیل "بازارچه های دائمی" در شهرستان های هشت گانه استان که چند سالی است با جدیت در استان در حال پیگیری است می تواند نقطه پایانی بر مهمترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی و فعالان مشاغل خانگی باشد که همواره بازاریابی و فروش در صدر مطالبات آنها بوده است.

سیدمحمدرضا هاشمی با حضور در دفتر ایسنا در نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در گفت وگو با خبرنگاران ایسنا اظهار کرد: مسوولان دولت سیزدهم خود را مکلف به حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی می دانند.

استاندار سمنان از روند رو به رشد بازارچه های دائمی صنایع دستی در چهار شهرستان پرجمعیت و پرتردد استان خبر داد و گفت: ایجاد زیرساخت های لازم برای فروش صنایع دستی می تواند به بهبود اقتصاد صنایع دستی در استان کمک کند.

وی برپایی نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در سمنان را در همین راستا ارزیابی و تصریح کرد: این نمایشگاه که تا 24 آبان ماه آماده پذیرایی از علاقه مندان به صنایع دستی است فرصت خوبی برای کمک به فعالان این بخش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه های دائمی نقطه پایان بر دغدغه ای همیشگی

بازارچه های دائمی نقطه پایان بر دغدغه ای همیشگی