مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:072022-11-16سياسي

دومین نشست کاروان جهاد تبیین در شهرستان بن برگزار شد


مشاور رسانه ای استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کاروان جهاد تبیین برای تشریح اقدامات یکساله دولت در استان و شنیدن نظرات و انتقادات نخبگان و کم شدن فاصله دولت و مردم راه اندازی شده و در شهرستان ها حضور پیدا می کند.

- سیدحسین میرفروغی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به دستور رهبر انقلاب مبنی بر فریضه قطعی و فوری بودن جهاد تبیین، کاروان جهاد تبیین در سفری یک روزه متشکل از مدیرکل سیاسی، مدیرکل اجتماعی، مشاور حقوقی و مشاور رسانه ای استاندار و همچنین جمعی از نمایندگان مردم شهرستان، شوراها، دهیاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، فعالان سیاسی و نخبگان شهرستان به دعوت فرمانداران در شهرستان ها حضور پیدا می کنند که دومین نشست این کاروان در شهرستان بن برگزار شد.

مشاور رسانه ای استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هدف این کاروان، تبیین اقدامات دولت در یکسال گذشته در سطح استان و همچنین شنیدن نظرات و انتقادات نخبگان است، رویکرد دولت سیزدهم در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.

مردمی شدن است و تلاش می کنیم فاصله دولت و مردم را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین اولویت جدی دستگاه اطلاع رسانی استان است، اظهار داشت: معتقدیم کارهای بزرگی در این دولت در سطح استان انجام شده که عمده مردم از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نشست کاروان جهاد تبیین در شهرستان بن برگزار شد

دومین نشست کاروان جهاد تبیین در شهرستان بن برگزار شد